HTML

nihilak

Pontosan az.

50 + 1 kifogáskezelő példamondat rockzenészeknek

2013.06.06. 20:49 Nihil_AK

Közszolgálati percek következnek. Biztosan sokan kíváncsiak arra, mi adja a hajtóerőt, az inspirációt ahhoz, hogy húsz év után is rendszeresen a világot jelentő deszkákon rivaldafénybe álljak, és művészetemmel, magas színvonalú hangszeres produkciómmal szórakoztassam a lelkes közönséget. Gyakran kérdezik, mi a titkom, hogyan lehetek ennyire kimagaslóan tehetséges, és egyáltalán, hogy létezik az, hogy egy ilyen kvalitásokkal rendelkező művész nem roppan össze az elért eredmények, és persze az azokkal járó felelősség alatt?!

A válasz egyszerű. Én vagyok a világ legjobb gitárosa, valamint a Halálfej Együttes személyében a világ legjobb zenekara is. Zsenialitásom az ahhoz illő szerénységgel viselem. Ugyanakkor titkom nem a sokéves gyakorlásban, a zeneelméleti kérdések beható ismeretében, vagy az abszolút hallásban keresendő, hanem egy sok év alatt kialakított érvrendszerben, amellyel minden egyes alkalommal be tudom bizonyítani magamnak, hogy tényleg az vagyok, akinek gondolom magam. A fiatal, még útjukat kereső rockzenészek számára álljon hát itt a szükséges ismeretanyag, amelynek segítségével most már mindenki más is a világ legjobb zenésze, zenekara lehet, függetlenül a tényleges tudástól, felkészültségtől és az elért eredményektől.

Hogyan lehet Ön a világ legjobb zenésze/együttese?

50 + 1 kifogáskezelő példamondat a rockzenészek gyakorlati problémáinak megoldására, napi rendszerességű használatra

1 "Én ösztönös gitáros vagyok, feelingből játszom."

2. "Az arpeggiózás sportgitárosoknak való. Nem értem, minek állandóan hokizni a hangszeren?"

3. "Megtanulhatnám ezt a szólót, de kurvára nem érdekel."

4. "Két jól megfogott hanggal is el lehet mondani mindent. A kevesebb néha több."

5. "Én a mennyiség helyett a minőségre helyezem a hangsúlyt."

6. "Ennek a virgabajnoknak semmi érzés nincs a játékában."

7. "Hiába játszik jól, egyáltalán nincs egyénisége."

8. "Baromi egyénien játszik, de nem valami nagy színpadi figura."

9. "Milyen A-dúr? Ilyen hülyeségekkel sosem foglalkoztam!"

10. "A tonalitás már meghaladott dolog."

11. "Azért nem írtam meg a szólókat, mert teret kell hagyni a spontán ötleteknek is."

12. "Azért nem gyakoroltam ki jobban a témát, mert nem akarom, hogy izzadságszagú legyen."

13. "Ugyan már, Prince/Jeff Loomis/Erik Rutan sem tud kottát olvasni, azt' mégis milyen jó."

14. "A zeneelméleti szabályok ismerete közhelyességhez vezet, én szeretném ezt elkerülni."

15. "Meg merem szegni azokat a szabályokat, amiket mások nem."

16. "Ellenkezik az elveimmel, hogy ezt a témát eljátsszam."

17. "Jó hangzás annak kell, akinek nincs üzenete."

18. "Ennyi témából én egy teljes lemezt megírnék."

19. "Egy számomban annyi téma van, mint nekik egy teljes lemezen."

20. "Én biztos hogy nem égetném magamat a helyükben, még ha fizetnének sem."

21. "Csak irigykednek, mert rájuk senki sem kíváncsi."

22. "Én nem így képzeltem el."

23. "De hát te mondtad, hogy így játsszam!"

24. "Nem úgy volt megbeszélve, hogy ma azt a másikat gyakoroljuk?"

25. "Nem igaz, hogy TAB nélkül nem tudod megtanulni! Az előző zenekaromban sosem csináltunk ilyet, leszedtük hallás után."

26. "Az előző zenekaromban mindig írtak ilyenkor TAB-ot."

27. "Lekottázni? Tudod mennyi ideig tart az?!"

28. "Hát pedig a múltkor így mutattad a témát."

29. "A következő próbára / bulira kigyakorlom."

30. "Fölösleges lemenni, csak túlpróbálnánk magunkat."

31. "Dehogy hangolok. Ezeknek?!"

32. "Igen, lejjebb vettem a hangerőt az erősítőn."

33. "Szerintem nem én basztam el."

34. "De csak azért, mert te is rosszul léptél be."

35. "Csak improvizáltam kicsit."

36. "Az spontán jammelés volt."

37. "Már megint nem hallottam a monitorból semmit."

38. "Végig üvöltött a monitorom, te mit csináltál volna?!"

39. "Szarok rá, hányan vannak, én magamnak játszom, haver!"

40. "Túl későn játszottunk, fáradt volt már a közönség."

41. "Túl korán játszottunk, nem melegedett még be a közönség."

42. "Túl gyakran lépünk fel ebben a városban, azért voltak kevesen."

43. "Túl ritkán lépünk fel ebben a városban, azért voltak kevesen."

44. "Hónap eleje/közepe/vége van, nincs az embereknek pénzük, azért voltak kevesen."

45. "Két hónap múlva játszik a városban az Omega, azért voltak kevesen."

46. "És akkor mi van, ha ittam?! Ez egy rockzenekar, nem ?!"

47. "A játékomra különben sem volt semmilyen hatással. A szólót azért játszottam két hanggal arrébb, mert sötét

volt és semmit sem láttam."

48. "A többiek is be voltak rúgva."

49. "Senki nem vette észre, a közönségben is részeg volt mindenki."

50. "Jól van, akkor folytassátok nélkülem!"

51. "Nélkülem úgysem ér az egész semmit."

Nihilak_Gitarsuli.jpg

Nihilak_Gitarsuli_1.jpg

Nihilak_Gitarsuli.jpg

2 komment

Címkék: tudástár közszolgálat kifogáskezelés zeneszakma fiatalok figyelmébe

süti beállítások módosítása